NAKUP IN DOSTAVA
Postopek nakupa v naši spletni trgovini je enostaven. Naročilo preko spleta lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v tednu. Za naročilo izdelka nas v času uradnih ur lahko tudi kontaktirate na +386 51 671 085 ali na nina@ninaroydo.com
Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite NAKUP. Nato izberete opcijo prikaži košarico ali pojdi na blagajno.
V kolikor ste izbrali opcijo prikaži košarico lahko določite količino izdelkov, vpišete morebitno kodo kupona in preverite vmesni znesek s prišteto izbrano poštnino. Nato kliknete na gumb nadaljuj na blagajno, kjer izpolnete obrazec za hitri nakup. Vpišete svoje podatke (podatke plačnika). V kolikor je prejemnik druga oseba kliknite na polje DOSTAVI NA DRUG NASLOV. Tukaj izpolnite podatke prejemnika. V tem primeru bo račun poslan naročniku, izdelki pa naslovniku.
V polje za komentar zapišete dodatne želje oz. ime otroka v kolikor ste se odločili za nakup personaliziranega izdelka.
Na desni strani izberete način plačila in potrdite s klikom na gumb NAKUP.
Nato se vam izpiše potrditev prejema naročila. Na vaš elektronski naslov boste prav tako prejeli potrditev prejetega naročila.
Podjetje FORMA6 Peter Rojc s.p. bo sprejeta naročila obravnavalo kot nepreklicna. Ob vsakem naročilu boste po elektronski pošti prejeli potrditev naročila oz. obvestilo, da je naročilo v obdelavi.
NAČIN PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
• Plačilo po predračunu na poslovni račun ponudnika
Uporabnik se lahko odloči za plačilo na naš poslovni račun. Takoj po oddaji naročila bo uporabniku na elektronski naslov poslano obvestilo o povzetku sprejetega naročila skupaj s podatki potrebnimi za nakazilo na naš TRR. Račun prejme plačnik računa in ne prejemnik, če je to druga oseba. Račun je poslan na elektronski naslov, ki je bil podan ob naročilu.
Uporabnik se zavezuje poravnavati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja FORMA6 Peter Rojc s.p. v roku 5 dni po prejemu predračuna. Plačilo lahko izvede preko svojega e-bančnega računa (npr. Klik, Bank[@]Net itd.). Po poteku roka za plačilo, ponudnik več ne jamči rezervacije za naročene izdelke.
• Plačilo preko kreditnih kartic
IZDAJA RAČUNA
Ponudnik kupcu izda račun z razčlenjenimi stroški. Račun za opravljene storitve boste prejeli na svoj e-naslov, ki nam ga boste zaupali ob oddaji naročila. V kolikor bi ga želeli prejeti tudi v fizični obliki, nam prosim to sporočite na nina@ninaroydo.com.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih (8) dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
DOSTAVA
Priporočeno pošiljko vam bo dostavila Pošta Slovenije na poljubni naslov na območju Republike Slovenije.
Vsi naročeni in plačani izdelki bodo obravnavani še isti ali naslednji dan. Stroški dostave po Sloveniji preko Pošte Slovenije trenutno znašajo 2,50 EUR in jih plača kupec.
Izdelki po naročilu, bodo izdelani in poslani v najkrajšem možnem času. Ob vikendih in praznikih se dostava ne opravlja, dostava se opravi v ponedeljek oz. naslednji delovni dan po prazniku.
Rok dobave za izdelke na zalogi je običajno od enega do štiri dni. V kolikor bo rok dostave daljši, vas bomo o tem obvestili v naslednjih 48-ih urah.
V primeru, da izdelka ni na zalogi, se rok dobave podaljša. O tem vas obvestimo naknadno na vaš elektronski naslov.
Če je blago na zalogi, se lahko odpremi v dveh (2) delovnih dneh od dneva plačila predračuna.
Strošek poštnine z drugo dostavno službo ali s hitro pošto, na željo kupca, bo obračunan po aktualnem ceniku izbrane dostavne službe. Strošek dostave bo zaračunan in navedeni v sporočilu ob naročilu in računu za izdano blago in jih poravna kupec skupaj z zneskom naročila.
DOSTAVA V TUJINO
Mednarodni dobavni rok za artikle na zalogi je običajno 2-10 delovnih dni. V primeru, da izdelka ni na zalogi, se rok dobave podaljša. Dobavni rok je lahko daljši v državah s carinsko upravo.
Cene za različne države po Evropi se natančno izračunajo ob naročilu.
NAROČILA
Kupec odgovarja za podatke dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova.
Po oddaji naročila kupec preko elektronske pošte oziroma v paketu prejme pogodbo (račun).
ZAVRNITEV NAROČILA
Podjetje FORMA6 Peter Rojc s.p. si pridržuje pravico zavrnitve naročila za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. V primeru, da je kupec že nakazal vso kupnino po predračunu, mu le to nakažemo naslednji dan.
VRAČILO BLAGA IN PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA
Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na e-mail nina@ninaroydo.com, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Povratna pošiljka vrnjenega izdelka mora biti oddana v roku nadaljnjih 30 dni od oddanega sporočila na sedež podjetja FORMA6 Peter Rojc s.p. Neposreden strošek vračila blaga predstavlja edini strošek kupca v zvezi z odstopom od pogodbe. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o nameravanem vračilu. Vrnitev prejetega blaga ponudniku, v roku za odstop, se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk.
Izdelek, ki ga potrošnik vrača, mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Blago ne sme biti nošeno, prano ali kakorkoli prirejeno osebnim potrebam. V kolikor je blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti artikla), si ponudnik pridržuje pravico, da vračilo zavrne.
Po prejemu blaga (v kolikor ustreza napisanemu v zgornjem odstavku) skladno z zakonom (najkasneje v 15 dneh po prejemu vrnjenega izdelka) kupcu vrnemo kupnino. Ob vračilu mora kupec posredovati ponudniku tudi račun, osebne podatke ter TRR kamor želi, da se izvrši plačilo. Ponudnik ni dolžan vrniti stroškov, ki so nastali kupcu zaradi pošiljanja. Potrošnik se lahko odloči tudi za zamenjavo in izbere drug izdelek, a mora o tem obvestiti ponudnika hkrati z vračilom blaga.
Izdelkov, narejenih po meri, po želji kupca, ni mogoče vrniti ali zamenjati, ravno tako ni mogoče vrniti personaliziranih izdelkov (poslikava)!
PREKLIC NAROČILA
Oddano naročilo lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o odpremi blaga. Preklic naročila je možno izvesti le na nina@ninaroydo.si ali + 386 51 671 085. Ob preklicu mora kupec obvezno navesti naslednje podatke:
- številka naročila,
- ime in priimek kupca,
- naslov kupca.
POŠKODOVANA, UNIČENA ALI IZGUBLJENA POŠILJKA
V primeru predplačila velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki, Pošti Slovenije ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije, in sicer pošiljko nese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem obvesti tudi ponudnika na kontaktni e-mail nina@ninaroydo.si ali po telefonu na +386 51 671 085.